fredag 22 maj 2009

Dags att börja planera julbordet!



Åh nej, säger ni, nu är du ute och cyklar, vi vill ha tips på ett insmickrande midsommarsmörgåsbord! Men tji fick ni!!! Här har ni en skinka, en paté, skivade rödbetor och blandade korvar! Så titta på bilden i en minut, stäng av datorn och traska iväg till spisen och där tillagar ni så många av rätterna ni kommer ihåg ur minnet!

Jag måste ändå säga att jag är mest förvånad över att jag är tillbaka och jag kan inte svara på vart jag har varit under tiden som förflutit! Har det varit någon matmässa på balkan på länge? Om så är fallet så kan det mycket väl vara så att det är där jag varit, åtminstone någon dag av all tid sedan sist.

5 kommentarer:

Verbal Kint sa...

Just lovely! Welcome back!
(anglofilen i mig slog just till...)

Fikatanten sa...

Verbal Kint - Thank's! Inte tjuvkika på bilden nu, utan marsch-pannkaka ut i köket och koka!

Maria sa...

Det enda jag kom ihåg var att lägga några gula lökar i en skål...

stella sweden sa...

- det enda jag tänker på är att du kanske skulle kunna baka en förloooovningstårta med räkor?

Twelve sa...

Лак Гель для ногтей | Cover Base
TIR-KAMAZ
Yandex Blog
Bing Blog
SEO DMOZ catalog | Open Directory Project